Blog

Vrei să ştii beneficiile SEO?

Social media 8 Zarr Advertising

Această listă de beneficii SEO te va lăsa cu gura căscată.

  1. Există oameni care caută produsele sau serviciile tale pe motoarele de căutare

Există peste 2 miliarde de persoane online. 93% din activitățile online încep pe un motor de căutare. Există 40 000 de căutări pe secundă și 3,5 miliarde de căutări pe zi. Există milioane de oportunități pentru ca afacerea ta să devină vizibilă în motoarele de căutare. Unul dintre cele mai importante beneficii ale SEO este ca potenţialii tăi clienții utilizează zilnic motoarele de căutare.

  1. SEO atrage trafic de calitate

Traficul pe motoarele de căutare este cel mai bun trafic. De ce? Deoarece oamenii caută de fapt problema pe care o rezolvi. Puteți “trage” traficul spre afacerea dvs. Nu trebuie să “împingeți” reclamele pentru a convinge oamenii să cumpere. Traficul de căutare este deja interesat de produsele și serviciile dvs. Acesta este motivul pentru care industria de SEO este în valoare de 65 miliarde dolari.

  1. traficul SEO este mult mai probabil să se transforme in bani

Traficul SEO este mai probabil să atragă clienţi, decât alte surse de trafic. De fapt, traficul de căutare are cele mai bune rate de conversie pentru majoritatea site-urilor web. Prin poziționarea pe motoarele de căutare, îţi poziționezi afacerea să câștige.

  1. SEO crește vânzările

SEO nu este un mit. Veniturile și vânzările vor creşte dacă oferi un produs sau un serviciu viabil. O afacere mică a generat rezultate SEO în valoare de 103.510,98 dolari în doar 5 luni.

Cu toate acestea, trebuie să investești în cea mai bună strategie SEO. Cu o campanie SEO câștigătoare, afacerea ta va fi pe cale să ajungă la conversii mai mari.

  1. SEO poate reduce costul pe achiziție

Un alt beneficiu al SEO este că este “gratuit”. Este mult mai puțin costisitor decât publicitatea pentru achiziționarea de clienți. Singurele costuri în SEO sunt costurile pentru a angaja cea mai bună companie de SEO. Cu excepția cazului în care aveți experiență în codarea site-ului web și în algoritmii Google, vei avea nevoie de o firmă sau o agenție de SEO pentru a îţi crește clasamentul.

  1. SEO nu implică nici o publicitate plătită

Nu trebuie să faci publicitate platită dacă ai o clasă SEO puternică. Poți mări traficul de pe site fără să plăteşti pe click. O strategie eficientă de SEO te poate ajuta să reduci banii folosiţi pe campanii de publicitate tardiţionale și să-i investeşti în zone mai eficiente.

  1. Dacă esti în topul clasamentului SEO ai promovare non-stop

SEO este 24/7. Nu doarme. Clasamentul nu dispare peste noapte. Poţi crește traficul pe site-ul tău toată ziua, în fiecare zi. Odată ce te afli în topul motoarelor de căutare, acestea îţi vor promova afacerea şi în timp ce dormi.

  1. SEO prezintă încredere și credibilitate

Oamenii au încredere în Google. Ei îl folosesc în fiecare zi pentru a găsi ceea ce caută. Având un rang înalt pe motoarele de căutare, afacerea ta va prezenta încredere și credibilitate față de audiență. De fapt, 37% din click-urile de pe motoarele de căutare se află pe prima listă organică.

  1. SEO este o strategie pe termen lung

SEO este o strategie pe termen lung. Poate dura 6-12 luni pentru a vedea clasamente optime. Cu toate acestea, după cum este nevoie de timp pentru a avansa în clasament, este nevoie de timp pentru a scadea în clasament. După ce vă aflați în poziții de vârf, rar se întamplă o decădere majoră. Singurul motiv pentru care acest lucru se va schimba se datorează creșterii competiției SEO sau modificărilor în algoritmul Google.

  1. SEO face clienții mai informați

Consumatorii folosesc motoarele de căutare pentru cercetare. Ei folosesc constatările lor pentru a le ajuta să ia decizii în cunoștință de cauză cu privire la opțiunile disponibile. Clasamentele SEO înalte vă permit să educați potențialii clienți. Acest lucru construiește indirect încrederea, dar cel mai important îi ajută să ia o decizie în cunoștință de cauză.

  1. SEO influențează deciziile de cumpărare

SEO influențează semnificativ deciziile de cumpărare. Acest lucru se datorează creșterii încrederii și credibilității menționate în punctele noastre anterioare. Utilizați SEO pentru a vă îmbunătăți conversiile prin influențarea semnificativă a deciziilor de cumpărare.

  1. SEO crește gradul de conștientizare a brandului și echitatea

Conversiile deoparte, SEO va construi, de asemenea, brand-ul capital. Cu alte cuvinte, SEO va ajuta oamenii să devină conștienți de marca ta. Conștientizarea este importantă deoarece vizitatorii site-ului nu pot fi mereu gata să cumpere. cu toate acestea, fiind conștienți de oferte, aceștia pot achiziționa oricând în viitorul apropiat.

  1. SEO mărește atribuirea clienților

În timp ce conștientizarea crește, SEO va crește simultan punctele de atribuire a clienților. Atribuirea este numărul de ori în care publicul vede marca ta. Cu cât numarul de vizionari creşte, cu atât este mai probabil ca publicul să achiziționeze de la compania ta. Clasamentele SEO puternice ajută la mărirea dramatică a punctelor de atingere cu potențialilor cumpărători.

  1. SEO primește cu 90% mai multe clicuri decât Pey per click

SEO este mult mai efficient decât publicitatea plătită. Acest lucru se datorează faptului că înregistrările organice SEO primesc 90% din click-uri. Mulți utilizatori ai motoarelor de căutare au tendința să ignore anunțurile plătite. Acest lucru se datorează cel mai probabil datorită încrederii lor în algoritmul Google. Prin investirea în SEO, veți obține probabil mai mult trafic decât cei care fac publicitate pe aceleași cuvinte cheie.

  1. SEO poate crește referințele site-ului tău

SEO va crește referințele site-ului tău. Vei obține mai multe recomandări de pe site-uri de la motoarele de căutare. În plus, vizitatorii site-ului tău vor recomanda site-ul către prietenii lor. O prezență SEO puternică va crește recomandările şi la propriu şi la figurat!

  1. SEO este măsurabil

SEO este măsurabilă. Poți măsura conversiile și sursa conversiilor. De asemenea, poți măsura evoluția clasamentelor și a traficului organic. Cu ajutorul instrumentelor corecte (sau al companiei de SEO), vei putea măsura cuvintele cheie de căutare, care sunt cele mai valoroase pentru afacerea ta.

  1. SEO conduce vânzări offline

Consumatorii tăi fac o cercetare online înainte de a vizita magazinul tău? Desigur că o fac! Deoarece majoritatea oamenilor fac cercetare online, SEO conduce și vânzările offline. Acest lucru se datorează faptului că folosesc motoarele de căutare pentru a-și face cercetarea, dar poate vizita magazinul tău sau să facă un telefon pentru a cumpăra efectiv produsele tale. Prin urmare, SEO este un factor care contribuie la creșterea vânzărilor atât online cât şi offline.

  1. SEO este mai rentabil decât publicitatea plătită

Este la mintea cocosului. SEO este mai rentabil decât publicitatea plătită. Odată ce te ocupi de motoarele de căutare, nu trebuie să plăteşti pentru click-uri. Întrerupe campaniile de publicitate Pay Per Click și lăsă clasamentele SEO să aducă rezultate.

19.Competitorii tăi folosesc SEO pentru a creste

Ucide sau vei fi ucis! Clienții tăi își încep călătoria pe internet cu o căutare. Concurenții tăi folosesc căutarea pentru a-și dezvolta afacerea. Mai devreme sau mai târziu, dacă nu utilizezi căutarea pentru a dezvolta afacerea, nu vei mai avea o afacere!

  1. SEO poate oferi companiilor mai mici un avantaj în faţa companiilor mai mari

Dacă afacere ta e mică, este posibil să constați că este dificilă depășirea concurenților mai mari din AdWords. Cu toate acestea, o strategie eficientă de SEO poate fi modul tău de a câștiga în faţa lor. În timp ce companiile mai mari se bazează pe publicitate plătită, tu te poți baza pe o strategie SEO inteligentă pentru a achiziționa clienți.

Suna acum