Blog

Statistici de publicitate pentru anul 2020

statistici de publicitate

Brian Niculae

Când vorbim despre domeniul advertisingului ne referim automat la întreaga paletă de branduri din întreaga lume, branduri care ajung să investească sume extraordinare în propriile campanii din mediul online, dar și din mediul offline. Publicitatea a devenit de-a lungul ultimilor ani o forță cheie a economiei moderne, având o influență semnificativă asupra acesteia.

Chanel s-a plasat în fruntea brandurilor prin realizarea celei mai scumpe campanii de publicitate, având un buget de 33 de milioane de dolari. Dintre care, 3 milioane de dolari au fost transferați în contul actorului principal, și anume Nicole Kidman.

Pentru a vă forma și mai bine o imagine asupra a ceea ce se întâmplă global în industria advertisingului, vă voi prezenta o serie de studii publicitare și statistici realizate pe platforme precum: YouTube, Forbes, PowerTraffick, Twitter, Facebook, etc. .

Statistici în publicitatea online

  1. Google și Facebook rămân cele mai dominante două forțe de pe piață, în ciuda faptului că Amazon s-a extins și a început să le mai reducă din cota de piață;
  2. Un conținut video ingenios reprezintă una dintre cele mai puternice instrumente de publicitate online;
  3. Consumatorii resping în proporție de 70% – 80% rezultatele sponsorizate, având mult mai mare încredere în cele care se plasează în fruntea căutărilor printr-o clasificare organică;
  4. Întreprinderile mici sunt mult mai predispuse la atacuri cibernetice, iar acest lucru de datorează infrastructurii de securitate nu tocmai avansate;
  5. Mai bine de 90% dintre consumatori citesc recenzii online pentru a-și forma propria părere privind o anumită marcă;
  6. Se prevede pentru anul 2021 un buget global de publicitate pentru reclamele digitale de 375 miliarde de dolari.

Statistici de publicitate pe YouTube

  1. Populația petrece din ce în ce mai mult timp pe platforma YouTube în detrimentul televizorului;
  2. Peste 70% din timpul de vizionare pe YouTube provine de la utilizatori care utilizează dispozitive mobile;
  3. Reclamele mobile de pe YouTube atrag cu peste 83% mai mult atenția consumatorilor, în comparaţie cu reclamele TV care atrag doar 45% din public;
  4. Din anul 2016, de două ori mai multe întreprinderi mici și mijlocii se promovează prin intermediul platformei YouTube.

Statistici de publicitate în Social Media

  1. În prezent, peste 3,48 de miliarde de persoane folosesc Social Media, o creștere cu 9% față de anul precedent. Prin urmare, 45% din oamenii de pe glob utilizează rețelele de socializare;
  2. Peste 40% dintre utilizatori folosesc rețelele sociale pentru a face research despre diferite branduri;
  3. Brandurile înregistrează o rată de implicare mai mare cu 4,21% pe Instagram decât pe Facebook sau Twitter;
  4. Peste 71% dintre consumatorii mulțumiți de serviciul cu clienții au o probabilitate mult mai mare să recomande marca în cauză și celor din jur;
  5. Rata medie de implicare pentru postările video pe Facebook este de 6,01%;
  6. Utilizatorii Twitter apreciază mai mult un brand atunci când li se răspunde tweet-urilor lor.

Statistici de publicitate în TV

  1. Eficacitatea publicității poate crește cu 40% prin intermediul TV;
  2. Studiile arată că bugetele de publicitate pentru TV vor crește cu până la 75 de miliarde de dolari până în 2022;
  3. Generația Millennials urmărește cu 40% mai puțin canalele TV decât o făceau cu câțiva ani în urmă;
  4. Adulții petrec în medie 5 ore și 24 de minute pe zi urmărind videoclipuri.

Statistici de publicitate mobilă

statistici de publicitate

  1. Căutările mobile pentru sintagma „cel mai bun” au avut parte de o creștere cu 80% mai mare în ultimii ani;
  2. Dintre companii, mai bine de 68% dintre acestea au ajuns să integreze marketingul mobil în strategia de marketing generală;
  3. În 2019, mai bine de două treimi din bugetul total de publicitate digitală din SUA a fost dedicat dispozitivelor mobile.

Statistici de e-mail marketing

statistici de publicitate

  1. Studiile au arătat că în Anglia, pentru fiecare dolar investit într-o astfel de campanie s-a obținut un profit de 38 de dolari;
  2. Mai bine de 49% dintre consumatori spun că ar dori să primească săptămânal e-mailuri promoționale de la brandurile lor preferate;
  3. Aproape 91% dintre consumatori își verifică emailul zilnic.

 

Așadar, statisticile arată că advertisingul este într-o continuă creștere indiferent de platforma pe care o aleg brandurile să-și promoveze afacerea. Pentru a fi cel mai bun trebuie să ieși din mulțime și să îndrăznești să fii diferit. Este necesar să te promovezi și să investești în imaginea brandului tău pentru a fi mereu în topul preferințelor consumatorilor.

Articole similare


Comunicarea pe timp de criză

mai 28, 2020

Comunicarea pe timp de criză – De ce trebuie să continui chiar şi în aceste vremuri?

Comunicarea pe timp de criză – De ce trebuie să continui chiar şi în aceste vremuri? Până acum trei luni, doar în cărțile oamenilor de marketing și PR puteai găsi diverse scenarii în ceea ce privește o situație de criză și cum poate fi ea prevenită sau depășită. Și, poate chiar și atunci, nimic nu

#stămacasă

mai 25, 2020

#stămacasă şi viziunea artiştilor în reinterpretarea marilor oraşe

#stămacasă, probabil cea mai auzită frază din această perioadă! Odată cu izbucnirea pandemiei, libertatea de mișcare a fost restricționată aşa cum nu am fi crezut-o posibilă. Populația a fost nevoită să respecte noile reglementări, iar distanțarea socială a fost una dintre cele mai promovate dintre acestea. Cum numărul cazurilor active de Covid-19 a crescut semnificativ

Suna acum