SEO

SEO - Search Engine Optimization

Optimizare pentru motoare de căutare sau Search Engine Optimization (SEO), este un proces de perfecționare (favorizare) a vizibilității site-urilor web sau paginilor web, în cadrul ordonării rezultatelor căutării în lista făcută de motorul de căutare. SEO este o subcategorie a marketingului online SEM, practică apărută în anul 1990, odată cu apariția primelor site-uri pe Internet. Aceasta reprezintă totalitatea tehnicilor prin care un site web este adus la o formă în care este propulsat mai sus în lista de rezultate date de un motor de căutare pentru diverse cuvinte cheie.

 

La ce ajută SEO

Optimizarea corectă a unui site conduce la o prezență mai avantajoasă în motoarele de căutare în raport cu competiția și, implicit, la rezultate cât mai relevante pentru utilizatori. Astfel, informațiile, serviciile sau produsele prezentate pe site-ul tău vor ajunge mult mai ușor la potențialii clienți.

În consecință, numărul de vizitatori va crește, ceea ce reprezintă un pas esențial către mai multe vânzări. Însă asta nu este tot ceea ce face SEO, impactul lui fiind unul mult mai vast și mai benefic pentru brandul tău.

 

SEO ajută:

  • ­motoarele de căutare să își facă mai bine treaba în funcție de locație, cuvintele cheie folosite, preferințele utilizatorilor etc.
  • ­oamenii să găsească informațiile, imaginile, produsele de care au nevoie mult mai repede
  • ­firmele mici să concureze cu marile companii în mediul online
  • ­la reducerea cheltuielilor cu promovarea online

Fără SEO un nevăzător ce navighează pe Internet folosind un screen reader – program care citește conținutul paginilor web – nu ar reuși să înțeleagă ce informații se regăsesc pe site-ul tău. Imaginile denumite sub forma pic2054.jpg, în loc de baston-pliabil.jpg, l-ar determina să caute ce are nevoie în altă parte.

    Obține un preț


    Etapele principale pentru optimizarea în motoarele de căutare:

    Fiecare campanie de optimizare SEO este unică și adaptată fiecărei pagini web în parte.

    Analiza și întocmirea unei strategii SEO

    În cadrul acestei etape specialiștii efectuează cercetările necesare întocmirii strategiei SEO prin utilizarea unor unelte specifice pentru căutarea și identificarea celor mai reprezentative cuvinte cheie pentru compania ta și realizează un studiu de piață asupra concurenței și strategiei acestora.

    Examinarea profesională a site-ului

    Site-ul va fi analizat pentru examinarea structurii și conținutului prin diferite instrumente specializate, care pot identifica diferite erori sau probleme atât de programare, cât și de structură a site-ului; următorul pas urmând a fi rezolvarea acestor probleme de către echipa de specialiști.În ceea ce privește examinarea conținutului se urmărește: acuratețea, originalitatea, utilitatea și structurarea în pagini, factori care pot influența în mod favorabil/nefavorabil procesul de optimizare SEO.De asemenea, se oferă suport pentru înțelegerea modului în care trebuie realizat conținutul pentru ca ulterior acesta să reprezinte un punct forte.

    Implementarea propriu-zisă a strategiei SEO

    La baza unei strategii SEO de succes stă realizarea corectă a campaniei de Link Building, care constă în direcționarea a cât mai multor link-uri către site-ul tău, aducând o serie de beneficii acestuia. Pentru întocmirea de Link Building corect, natural și legal sunt necesare idei practice și strategii de promovare a site-ului.Calitatea conținutului din site-ul tău, în special utilitatea conținutului, va avea impact direct asupra vizitatorilor. Din acest punct se va forma o piramidă în vârful căreia va fi poziționată compania ta, apoi vizitatorii mulțumiți de resursele oferite de site-ul tău se vor transforma în clienți mulțumiți, care la rândul lor vor aduce noi clienți, contribuind astfel prin recomandări la promovarea afacerii tale. SEO 2 Zarr Advertising

    Generarea de rapoarte și statistici

    În urma aplicării strategiei SEO se va putea observa efectul acesteia din punct de vedere al traficului și a creșterii poziției din rezultatele motoarelor de căutare prin rapoartele și statistici generate lunar clienților noștri. Avantajul rapoartelor lunare – punerea în evidență a creșterii graduale de la o lună la alta sau îmbunatățirile necesare ce trebuie adoptate pentru creșterea eficienței optimizării.În munca de optimizare toate eforturile sunt îndreptate înspre plasarea site-ului tău în primele rezultate ale motoarelor de căutare, ceea ce va conduce la un număr mai mare de vizitatori pe site-ul tău și în continuare la un număr mai mare de clienți. Statisticile în acest domeniu estimează ca 99% dintre vizitatori vor accesa prima pagina a rezultatelor specific căutate, în timp ce 97% dintre vizitatori vor accesa doar primele 3 rezultate, considerându-le suficiente pentru a-și crea o viziune clară asupra pieței de interes.
    Suna acum