Blog

Plan de Online Marketing 2017

Plan de online marketing Zarr Advertising

Plan de online marketing pentru anul 2017? Noi, Zarr Advertising, știm că mulți dintre voi probabil că deja ați început să-l faceți, iar în cazul în care nu, să ne apucăm de treabă! Reține că un plan de online marketing se aseamănă mult cu un plan de marketing offline, scopul final fiind același: atragerea de clienți noi, creșterea vânzărilor și îmbunătățirea imaginii brandului.

1. Un bun plan de Online Marketing înseamnă un buget mărit pentru publicitatea din Social Media

Multe schimbări majore vor avea loc în 2017 în întreaga lume a Social Media, în special în ceea ce privește Facebook. Pe parcursul anului trecut, platforma a văzut o scădere în scopul de a conduce companii în domeniul publicității plătite.

Publicitatea plătită pe social media nu este ceva inovator. De fapt, este foarte probabil că deja faci asta de câţiva ani. Ceea ce este surprinzător este creșterea bruscă a bugetelor de marketing alocate experților de publicitate social media. Conform statisticilor, companiile au cheltuit anul trecut 23.68 miliarde de dolari. În 2017 numărul acesta va ajunge la 35.98 miliarde de dolari, înregistrând o creştere de 33.5%.

Sfatul Zarr Advertising: Ţine pasul cu acest trend, și notează-ți pe prima pagina din planul de Online Marketing creșterea bugetul tău de advertising pe social media, deoarece competitorii tăi vor face acelaşi lucru.

2. Nu presupune de la bun început că “mobile” înseamnă Smartphone

Smartphone-urile nu vor dispărea în viitorul apropiat, dar asta nu înseamnă că nu a apărut deja un mobile device care acaparează piața în forță.

Numărul de consumatori români care achiziționează dispozitive mobile sport va crește cu 55% anul acesta. Ce înseamna asta pentru marketeri în 2017?! Înseamnă că ai un nou câmp de luptă de prospectat şi testat. Trebuie să fii pregătit să produci conținut adaptat formatului acestui nou tip de client cu un plan de online marketing bine pus la punct.

Articole similare


Comunicarea pe timp de criză

mai 28, 2020

Comunicarea pe timp de criză – De ce trebuie să continui chiar şi în aceste vremuri?

Comunicarea pe timp de criză – De ce trebuie să continui chiar şi în aceste vremuri? Până acum trei luni, doar în cărțile oamenilor de marketing și PR puteai găsi diverse scenarii în ceea ce privește o situație de criză și cum poate fi ea prevenită sau depășită. Și, poate chiar și atunci, nimic nu

#stămacasă

mai 25, 2020

#stămacasă şi viziunea artiştilor în reinterpretarea marilor oraşe

#stămacasă, probabil cea mai auzită frază din această perioadă! Odată cu izbucnirea pandemiei, libertatea de mișcare a fost restricționată aşa cum nu am fi crezut-o posibilă. Populația a fost nevoită să respecte noile reglementări, iar distanțarea socială a fost una dintre cele mai promovate dintre acestea. Cum numărul cazurilor active de Covid-19 a crescut semnificativ

Suna acum