Blog

Plan de Online Marketing 2017

Plan de online marketing

Plan de online marketing pentru anul 2017? Mulți dintre voi probabil că deja ați început să-l faceți, iar în cazul în care nu, să ne apucăm de treabă! Reține că un plan de online marketing se aseamănă mult cu un plan de marketing offline, scopul final fiind același: atragerea de clienți noi, creșterea vânzărilor și îmbunătățirea imaginii brandului.

1. Un bun plan de Online Marketing înseamnă un buget mărit pentru publicitatea din Social Media

Multe schimbări majore vor avea loc în 2017 în întreaga lume a Social Media, în special în ceea ce privește Facebook. Pe parcursul anului trecut, platforma a văzut o scădere în scopul de a conduce companii în domeniul publicității plătite.

Publicitatea plătită pe social media nu este ceva inovator. De fapt, este foarte probabil că deja faci asta de câţiva ani. Ceea ce este surprinzător este creșterea bruscă a bugetelor de marketing alocate experților de publicitate social media. Conform statisticilor, companiile au cheltuit anul trecut 23.68 miliarde de dolari. În 2017 numărul acesta va ajunge la 35.98 miliarde de dolari, înregistrând o creştere de 33.5%.

Ţine pasul cu acest trend, și notează-ți pe prima pagina din planul de Online Marketing creșterea bugetul tău de advertising pe social media, deoarece competitorii tăi vor face acelaşi lucru.

2. Nu presupune de la bun început că “mobile” înseamnă Smartphone

Smartphone-urile nu vor dispărea în viitorul apropiat, dar asta nu înseamnă că nu a apărut deja un mobile device care acaparează piața în forță.

Numărul de consumatori români care achiziționează dispozitive mobile sport va crește cu 55% anul acesta. Ce înseamna asta pentru marketeri în 2017?! Înseamnă că ai un nou câmp de luptă de prospectat şi testat. Trebuie să fii pregătit să produci conținut adaptat formatului acestui nou tip de client cu un plan de online marketing bine pus la punct.

Articole similare


Aroma Branding

februarie 19, 2020

Aroma branding – De la identitate vizuală la identitate olfactivă

Într-o societate în care totul se mișcă cu viteza luminii, prima impresie trebuie să fie uimitoare, să te lase mască și să te facă să-ți dorești mai mult. În lumea afacerilor, unde totul se învârte în jurul identității pe care ți-o creezi, prima impresie este esențială. Impulsurile, intuiția și simțurile joacă un rol decisiv în

Zarr Advertising - Tesla

februarie 17, 2020

Tesla – succes cu buget zero pentru publicitate plătită

Probabil ați auzit la tv sau pe net faptul că Tesla, compania americană de autovehicule electrice, se află într-o creștere fulminantă și este subiect de discuție constant în media, în condițiile în care aceștia alocă pentru publicitate plătită spectaculoasa sumă de 0 dolari. Cum se poate așa ceva? Pare incredibil, având în vedere că marile

Suna acum