Blog

Plan de Online Marketing 2017

Mulți dintre voi au început deja probabil să facă planul de marketing pentru 2017 (în cazul în care nu aţi început, s-ar putea să doriţi să o faceţi).

1. Măriți bugetul pentru publicitatea prin Social Media

Multe schimbări majore vor avea loc în 2017 în întreaga lume a Social Media, în special la Facebook. Pe parcursul anului trecut, platforma a văzut o scadere în scopul de a conduce companii în domeniul publicității plătite.

Publicitatea plătită pe social media nu este ceva inovator. De fapt, este foarte probabil că deja faci asta de câţiva ani. Ceea ce este surprinzător este creșterea bruscă a bugetelor de marketing alocate experților de publicitate social media. Conform statisticilor, companiile au cheltuit anul trecut 23.68 miliarde de dolari. În 2017 numărul acesta va ajunge la 35.98 miliarde de dolari, înregistrând o creştere de 33.5%.

Ţine pasul cu acest trend mărind bugetul tău de advertising pe social media, deoarece competitorii tăi vor face acelaşi lucru.

2. Nu presupune că “mobile” înseamnă smartphone

Smartphon-urile nu vor dispărea în viitorul apropiat, dar asta nu înseamnă că nu a apărut deja un mobile device care acaparează piaţa în forţă.

Numărul de consumatori români care achiziţionează dispozitive mobile sport va creşte cu 55% anul acesta. Ce înseamna asta pentru marketeri în 2017? Înseamnă că ai un nou câmp de luptă de prospectat şi testat. Trebuie să fii pregătit să produci conţinut adaptat formatului acestui nou tip de client.

Suna acum