Blog

Optimizarea motorului de căutare sau ce este SEO

optimizarea motorului de căutare - Zarr Advertising

Acum că website-ul tău este gata de lansare, nu uita ca trebuie să atragi vizitatori. Poate sistemul de Pey Per Click nu este cel mai potrivit pentru un start-up cu un buget restrâns… Dar nici nu ai nevoie! Zarr Advertising  îți pune la dispoziție SEO, adică “search engine optimization” sau “optimizarea motorului de căutare”. Acesta este procesul de obținere a traficului de la rezultatele căutării “gratuite”, “organice”, “editoriale” sau “naturale” în motoarele de căutare.

Toate motoarele de căutare importante, cum ar fi Google, Bing și Yahoo, au rezultate de căutare primare. Paginile web sau anumit conținut, sunt afișate și clasificate pe baza motorului de căutare considerat cel mai relevant pentru utilizatori. Plata nu este implicată ca în cazul anunțurilor cu căutare plătită.

În general, site-urile care apar mai sus vor avea și un trafic mai mare, deci, mai mulţi potenţiali clienţi. Scopul tău este să ajungi pe prima pagină și, în mod ideal, pe primul loc. Dacă acest lucru este fezabil depinde în mare măsură de domeniul de activitate. Dacă te afli în spațiul de telefon mobil sau călătorii, vei lupta cu morile de vânt… Cu excepția cazului în care ai un buget considerabil de utilizat. Cu toate acestea, dacă oferi un produs de nișă sau un serviciu într-o zonă geografică definită, ai șanse destul de bune de a ajunge la prima pagină dacă eşti răbdător, iar optimizarea motorului de căutare este bine pusă la punct.

Optimizarea motorului de căutare înseamnă un conținut bogat în cuvinte cheie

Instrumente cheie pe care furnizorii de căutare, cum ar fi Google, le folosesc pentru a determina clasamentul sunt “păianjeni”. Un păianjen este o bucată de software care accesează site-ul web într-o manieră metodică și automată. Ei navighează pe site-ul tău pentru a identifica copia reală, utilizarea cuvintelor cheie și a frazelor cheie. Aceste date sunt apoi utilizate pentru a determina relevanța site-ului atunci când cineva introduce un cuvânt cheie sau o expresie în Google, Bing sau orice alt motor de căutare.

Având în vedere acest lucru, trebuie să ții cont de obiceiurile de căutare ale publicului tău țintă. Asigură-te că termenii pe care îi pot utiliza pentru a-ți găsi afacerea sunt reflectați în paginile site-ului. De exemplu, dacă oferi servicii de fizioterapie, conținutul site-ului web ar trebui să includă cuvinte sau fraze pe care oamenii le pot căuta, cum ar fi “masajul” sau probleme specifice cum ar fi “dureri de spate”.

După ce ai identificat cuvintele cheie, asigură-te că acestea apar în corpul paginilor site-ului tău. De asemenea, nu uita de metadatele paginilor (datele nevăzute care oferă păianjenilor informații cheie despre site-ul tău). Acest lucru se poate face fie singur, prin cod HTML și acces la server, fie de către designerul tău web.

Conţinut actualizat periodic

Rata la care motorul de căutare accesează site-ul tău este în parte determinată de frecvența schimbării conținutului paginilor site-ului tău. Având în vedere acest lucru, vă recomandăm să creați o sarcină lunară pentru a schimba textul, imaginile sau pentru a adăuga sau a elimina pagini, pentru a vă asigura că conținutul site-ului este actualizat periodic.

Optimizarea motorului de căutare mobile-friendly

În prezent, este esențial ca site-ul tău să fie optimizat pentru dispozitivele mobile. Google a recunoscut deja importanța mobilului ca pe un criteriu de clasificare. Și, pentru că mulți oameni consumă conținut prin dispozitivele mobile, devine o prioritate și mai mare pentru a optimiza conținutul.

Echipa Zarr Advertising știe că optimizarea pentru dispozitive mobile ar putea părea o cheltuială peste care se poate trece în primele zile de la lansarea site-ului, însă este o componentă vitală a unei afaceri competitive, mai ales transmiterea mesajului tău către cel mai mare număr de utilizatori.

Atenția la dimensiunea imaginii și îmbunătățirea vitezei site-ului, vor spori foarte mult performanța acestuia pe mobil și vor facilita punerea în aplicare a optimizării complete pe mobil în continuare.

Implicarea PR şi influențatori

Se poate îmbunătăți optimizarea motorului de căutare, nu numai prin optimizarea la fața locului, ci și prin surse externe (cunoscută sub numele de SEO off-page). O pornire care este mereu în creștere are nevoie de toată acoperirea pe care o poate găsi pentru serviciile și conținutul său. Combinația dintre PR şi influențatori poate fi foarte reușită pentru o strategie SEO îmbunătățită.

Relațiile publice pot ajuta la crearea relațiilor de pornire cu oamenii potriviți din industrie. Combinația de cunoaștere a publicului țintă și de solicitare de ajutor profesional pentru a extinde acoperirea poate crește gradul de cunoaștere a mărcii și interesul pentru afacerea ta.

Mai mult decât atât, marketingul de influență poate fi foarte puternic și poate fi chiar o activitate manuală, găsirea celor mai buni influențatori pentru nișă și dezvoltarea unei conexiuni autentice cu ei. Deoarece influențatorii au un impact mare asupra deciziilor, ei pot fi oamenii potriviți pentru a te ajuta ca afacerea ta să crească. Un startup ar trebui să îl gândeşti ca pe o persoană, nu ca pe o afacere, de aceea este util să punem oamenii în față și conversațiile şă înceapă fie online, fie offline, în timpul evenimentelor și conferințelor.

Concluzia Zarr Advertising

SEO poate ajuta faza inițială, fază crucială a unei afaceri. Echipa Zarr Advertising te asigură că, în timp ce nu ai nevoie decât de câteva cunoştinţe şi informaţii, rezultatele şi beneficiile câştigate sunt întotdeauna peste aşteptările generale.

Articole similare


Comunicarea pe timp de criză

mai 28, 2020

Comunicarea pe timp de criză – De ce trebuie să continui chiar şi în aceste vremuri?

Comunicarea pe timp de criză – De ce trebuie să continui chiar şi în aceste vremuri? Până acum trei luni, doar în cărțile oamenilor de marketing și PR puteai găsi diverse scenarii în ceea ce privește o situație de criză și cum poate fi ea prevenită sau depășită. Și, poate chiar și atunci, nimic nu

#stămacasă

mai 25, 2020

#stămacasă şi viziunea artiştilor în reinterpretarea marilor oraşe

#stămacasă, probabil cea mai auzită frază din această perioadă! Odată cu izbucnirea pandemiei, libertatea de mișcare a fost restricționată aşa cum nu am fi crezut-o posibilă. Populația a fost nevoită să respecte noile reglementări, iar distanțarea socială a fost una dintre cele mai promovate dintre acestea. Cum numărul cazurilor active de Covid-19 a crescut semnificativ

Suna acum