Blog

Micro-influencerii – O nouă punte de legătură cu publicul țintă

micro-influencerii feature Zarr Advertising

Social Media – locul unde micro-influencerii se simt ca acasă! De-a lungul timpului, Social Media și-a arătat influența extraordinară pe care o are în deciziile de achiziționare ale utilizatorilor. Numărul utilizatorilor rețelelor de socializare este într-o continuă creștere, acesta fiind undeva la 3,48 miliarde de persoane. Studiile arată că avem parte de o creștere cu 9% față de anul trecut. Uimitor, nu?!

Micro-influencerii – O legătură mult mai apropiată cu urmăritorii

Tot mai des auzim de micro-influenceri… Însă ce sunt mai exact aceștia? Micro-influencerii sunt persoane care se bucură de o anumită recunoaștere. Aceştia au între 1.000 – 10.000 de followeri, numărul putând să difere în funcție de fiecare zonă a lumii. Micro-influencerul este recunoscut pentru specializarea lui într-un anumit domeniu. Acesta poate fi orice: un fotograf, o persoană care iubește călătoriile, un muzician, un iubitor de artă, etc. . Focusarea lui merge pe o singură nișă, acordând toată atenția acesteia, investind nu doar bani ci și tot timpul său. Micro-influencerul are un impact semnificativ asupra următorilor săi. El poate impune noi tendințe, forma opinii și schimba comportamentele celor care îi urmăresc activitatea de pe conturile de socializare. 

Micro-influencerii sunt recunoscuți pentru conținutul de calitate de pe paginile lor. Deși lucrează la o scară mult mai mică, comparativ cu macro-influencerii, ei mențin o legătură mult mai apropiată cu urmăritorii lor, având o comunicare mult mai directă și putând, de asemenea, să răspundă mult mai ușor valurilor de întrebări. Când comunitatea este foarte mare, comunicarea cu aceasta poate fi îngreunată de diverși factori, iar atenția influencerului nu poate fi diseminată atât de mult încât să acopere întreaga paletă de followeri.

Eficientizarea strategiei de marketing

Veștile circulă cu viteza luminii, iar brandurile nu pierd prea mult timpul! Tocmai de aceea, nu suntem surprinși să vedem că acestea apelează de foarte multe ori la acești micro-influenceri pentru a-și promova produsele și serviciile. Această colaborare aduce după sine numai beneficii! Pentru brand reprezintă o deschidere către un nou public țintă, la care poate nu ar fi ajuns la fel de ușor dacă nu era prin prisma colaborării cu un influencer. Plus că, tot prin intermediul acestei colaborări, încrederea consumatorilor în produsele și serviciile oferite de brand crește. Dacă influencerul promovează marca respectivă înseamnă automat că se și încrede în ea, ceea ce de cele mai multe ori este mai mult decât suficient pentru urmăritori.

În ceea ce-l privește pe micro-influencer, colaborarea lui cu un brand nu poate reprezenta decât un nou pas spre dobândirea succesului. Numărul followerilor va crește și mai mult prin asocierea cu un brand, iar recunoașterea la fel. Să nu uităm și de partea financiară, deoarece influencerii sunt foarte bine plătiți pentru promovarea pe propriile pagini a diverselor produse sau servicii.

Așadar, micro-influencerii sunt content creatori foarte buni și sunt persoane foarte focusate pe nișa lor. Challenge-ul apare în momentul în care brandul trebuie să-i aleagă pe cei mai buni și mai relevanți pentru ceea ce ei vor să transmită, iar acest lucru se datorează numărului tot mai mare de influenceri din mediul online. 

Articole similare


Comunicarea pe timp de criză

mai 28, 2020

Comunicarea pe timp de criză – De ce trebuie să continui chiar şi în aceste vremuri?

Comunicarea pe timp de criză – De ce trebuie să continui chiar şi în aceste vremuri? Până acum trei luni, doar în cărțile oamenilor de marketing și PR puteai găsi diverse scenarii în ceea ce privește o situație de criză și cum poate fi ea prevenită sau depășită. Și, poate chiar și atunci, nimic nu

#stămacasă

mai 25, 2020

#stămacasă şi viziunea artiştilor în reinterpretarea marilor oraşe

#stămacasă, probabil cea mai auzită frază din această perioadă! Odată cu izbucnirea pandemiei, libertatea de mișcare a fost restricționată aşa cum nu am fi crezut-o posibilă. Populația a fost nevoită să respecte noile reglementări, iar distanțarea socială a fost una dintre cele mai promovate dintre acestea. Cum numărul cazurilor active de Covid-19 a crescut semnificativ

Suna acum