Logo și Branding

Scoate capul din mulțime!

Brandingul este unul dintre cele mai importante aspecte ale oricărei afaceri – mică, mare, de retail sau B2B. O strategie de branding eficientă iți oferă un mare avantaj pe o piață competitivă și în continuă creștere. Dar ce înseamnă mai exact „brandingul”? Cum afectează o afacere nouă ca a ta? Pe scurt, brandul tău este promisiunea ta făcută clienților. Le arată ce așteptări ar trebui să aibă privind produsele și serviciile tale și diferențiază oferta ta de cea a competiției. Brandul tău este o derivare a ceea ce ești, ceea ce vrei să devii și cum te percepe lumea.

  • ­Produsul tău se adresează unui număr mare sau mic de persoane?
  • ­­Ești un rebel inovator în industria în care activezi?
  • ­Ești un strateg conservator ce calculează fiecare unghi?

Nu poți fi ambele și nu poți fi orice pentru oricine. Cine ești ar trebui să fie bazat într-o bună măsură pe cine vor și au nevoie clienții tăi să fii. Fundația brandului tău este logoul. Website-ul, flota, reclamele, ambalajele și obiectele promoționale – toate ar trebui să îți integreze logoul.

Procesul de design al logoului

Strategia noastră complexă asigură un rezultat perfect adaptat afacerii tale.

Briefing Creativ

Un briefing creativ este un document gândit pentru consultarea dintre client și designer. În cazul nostru, este un set de aproximativ 20 de întrebări. Cu cât răspunsurile sunt mai detaliate, cu atât putem comunica mai ușor pe baza conceptelor de design. Prin urmare, încurajăm clienții să nu se grăbească în găsirea răspunsurilor.

Întrebările sunt în mare parte legate de afacere în sine, de produsele sau serviciile oferite, dar și despre clienți, despre brandul actual și, bineînțeles, despre aspirațiile companiei.

Documentație

Ne uităm la business-ul existent și încercăm să descoperim unde se află la momentul de față imaginea companiei. Lucrând cu firme din foarte multe domenii, documentarea este imperativă pentru a ne familiariza cu o afacere nouă.

Analiza competitorilor este un factor important în procesul de documentare. Aceștia vor fi etalonul principal în jurul căruia vom stabili care sunt avantajele de care trebuie să profităm și lucrurile omise de aceștia.

SEO 2 Zarr Advertising

Designul

Orice design de logo începe cu o schiță și un brainstorming între designeri. Procesul acesta nu are loc în prezența clientului. Se caută fontul potrivit, proporția, culorile, echilibrul, după care se printează zeci, dacă nu sute de mostre pentru o nouă sesiune de consultare.

Procesul de design ajunge în final la selectarea celor mai reușite rezultate. Niciodată nu pierdem timpul pentru crearea a zeci de variante, ci îl condensăm în a găsi maximum două pe care le considerăm cât mai apropiate briefului creativ.

Design Grafic Zarr Advertising

Prezentarea

Vom prezenta cum arată logoul pe diferite fundaluri și amplasat pe diferite obiecte. De cele mai multe ori prezentăm simulări cu autoturisme, uniforme, panouri publicitare, cărți de vizită sau alte suporturi. Acestea ajută clientul să vizualizeze logoul în „lumea reală”, nu doar centrat pe o pagină A4.

Logoul este prezentat în forma tipărită pe hârtie, deoarece culorile diferă de la un monitor la altul și pot apărea surprize. Pachetul este apoi predat în format PDF, putând fi deschis și prelucrat în format vectorial de orice alt designer pe viitor.

Branding 5 Zarr Advertising

Feedback

În conversația cu clientul analizăm avantajele fiecărei soluții și ajungem împreună la un design preferat al logoului.

Clienții spun uneori lucruri precum: „Nu-mi place culoarea asta” sau „liniile sunt plictisitoare”. Experiența ne-a demonstrat că după ce o marcă este adoptată oficial, audiența o va îmbrățișa și va reuși cu timpul să o asocieze cu imaginea lor despre compania pe care o reprezintă.

Abordarea practicată în aceste cazuri poate genera logouri care să atingă un nivel de conștientizare a publicului care poate deveni cu adevarăt iconic.

Suna acum