✓ Logo design premium
✓ Identitate vizuală
✓ Manual de brand
✓ Vectorizare
Da, nu și wow! Noi ne străduim pentru ultimul.
Ești protejat în totalitate de clauza noastră 100% banii înapoi. Dacă nu ești complet mulțumit de produsul livrat în termen de 30 de zile de la achiziție, ești eligibil pentru un refund total.
Strategia noastră complexă asigură un rezultat perfect adaptat afacerii tale.
Un briefing creativ este un document gândit pentru consultarea dintre client și designer. În cazul nostru, este un set de aproximativ 10 întrebări. Cu cât răspunsurile sunt mai detaliate, cu atât putem comunica mai ușor pe baza conceptelor de design. Prin urmare, încurajăm clienții să nu se grăbească în găsirea răspunsurilor.
Întrebările sunt în mare parte legate de afacere în sine, de produsele sau serviciile oferite, dar și despre clienți, despre brandul actual și, bineînțeles, despre aspirațiile companiei.
Ne uităm la business-ul existent și încercăm să descoperim unde se află la momentul de față imaginea companiei. Lucrând cu firme din foarte multe domenii, documentarea este imperativă pentru a ne familiariza cu o afacere nouă.
Analiza competitorilor este un factor important în procesul de documentare. Aceștia vor fi etalonul principal în jurul căruia vom stabili care sunt avantajele de care trebuie să profităm și lucrurile omise de aceștia.
Orice design de logo începe cu o schiță și un brainstorming între designeri. Procesul acesta nu are loc în prezența clientului. Se caută fontul potrivit, proporția, culorile, echilibrul, după care se printează mai multe mostre pentru o nouă sesiune de consultare.
Procesul de design ajunge în final la selectarea celor mai reușite rezultate. Niciodată nu pierdem timpul pentru crearea a zeci de variante, ci îl condensăm în a găsi maximum două pe care le considerăm cât mai apropiate briefului creativ.
Vom prezenta cum arată logoul pe diferite fundaluri și amplasat pe diferite obiecte. De cele mai multe ori prezentăm simulări cu autoturisme, uniforme, panouri publicitare, cărți de vizită sau alte suporturi. Acestea ajută clientul să vizualizeze logoul în „lumea reală”, nu doar centrat pe o pagină A4.
Pachetul este apoi predat în format PDF, putând fi deschis și prelucrat în format vectorial de orice alt designer pe viitor.
În conversația cu clientul analizăm avantajele fiecărei soluții și ajungem împreună la un design preferat al logoului.
Clienții spun uneori lucruri precum: „Nu-mi place culoarea asta” sau „liniile sunt plictisitoare”. Experiența ne-a demonstrat că după ce o marcă este adoptată oficial, audiența o va îmbrățișa și va reuși cu timpul să o asocieze cu imaginea lor despre compania pe care o reprezintă.
Abordarea practicată în aceste cazuri poate genera logouri care să atingă un nivel de conștientizare a publicului care poate deveni cu adevarăt iconic.
Mihai Săulescu – Creație
Suntem de 7 ani pe piața din România și ne situăm în top 50 agenții de marketing.
Avem un portofoliu imens de clienți mulțumiți și suntem gata să te ajutăm să îți duci afacerea la următorul nivel.
Să creeze o identitate și să se promoveze eficient
Isabela Florian – Account Manager
✓ securitate sporită
✓ viteză mare de navigare
✓ adaptabilitate ecrane
✓ panou administrare client
✓ opțiune multilingual
✓ formulare contact
✓ integrare Google Maps
✓ configurare email-uri
✓ implementare analitice
✓ facebook pixel
✓ plată cu cardul
✓ optimizare seo
✓ adăugare produse
✓ import/export informații
✓ back-upuri de rezervă
✓ conectare conturi email
✓ fotografii profesionale stoc
✓ certificat ssl
✓ gdpr compliance
✓ integrare facturare
✓ administrare website
✓ integrare social media
✓ integrare whatsapp
✓ buton sună acum
așa că nu există niciun motiv să nu ne încerci