Codul etic al companiei

Zarr Advertising Logo

Cine trebuie să urmeze codul nostru?

Ne așteptăm ca toți angajații și membrii din conducere să cunoască și să urmeze codul etic. Nerespectarea acestuia poate duce la acțiuni disciplinare, inclusiv încetarea angajării. Mai mult, deși codul este scris în mod special pentru angajații Zarr, ne așteptăm ca toți contractanții, consultanții și toate celelalte persoane care ar putea fi alocate temporar să efectueze lucrări sau servicii pentru Zarr să urmeze codul etic în legătură cu activitatea desfășurată pentru noi. Nerespectarea codului de către un contractant, consultant sau furnizor de servicii poate duce la încetarea relației lor cu Zarr.

Ce se întâmplă dacă am o întrebare sau o problemă legată de cod?

Dacă aveți o întrebare sau o îngrijorare, nu stați degeaba. Puteți contacta managerul dvs. Puteți, de asemenea, să vă exprimați îngrijorarea cu privire la o suspiciune de încălcare a Codului nostru sau a oricărei alte politici Zarr prin intermediul unui email către conducere la [email protected] Eventual, dacă credeți că a avut loc o încălcare a legii, puteți sesiza acest lucru direct unei agenții guvernamentale.

Fără represalii

Zarr interzice represaliile împotriva oricărui angajat de la Zarr care raportează sau participă la investigarea unei eventuale încălcări a Codului, politicilor sau legilor noastre. Dacă credeți că sunteți victima unor eventuale represalii, vă rugăm să contactați conducerea.

I. Clienții noștri

Clienții noștri ne apreciază nu doar pentru că furnizăm produse și servicii excelente, ci pentru că păstrăm un standard ridicat în ceea ce privește modul în care tratăm clienții și echipele acestora. Respectarea următoarelor principii ne va ajuta să menținem acest standard ridicat:

1. Integritate

Încrederea clienților în Zarr este atuul nostru cel mai valoros și depinde de noi toți să ne asigurăm că vom câștiga continuu această încredere. Toate conversațiile și interacțiunile cu clienții noștri sunt menite să crească încrederea acestora în noi.

2. Utilitate

Produsele și serviciile noastre trebuie să facă Zarr mai util pentru toți clienții noștri. Avem multe tipuri de clienți, de la persoane fizice la companii mari, dar un singur principiu ghidător: „Este util ceea ce oferim?”

3. Confidențialitate, securitate și libertatea de exprimare

Amintiți-vă întotdeauna că rugăm clienții să aibă încredere în noi cu informațiile lor personale. Păstrarea încrederii necesită ca fiecare dintre noi să respecte și să protejeze confidențialitatea și securitatea informațiilor respective. Procedurile noastre de securitate limitează strict accesul și utilizarea informațiilor personale ale clienților și necesită luarea unor măsuri pentru a proteja datele acestora de accesul neautorizat. Cunoaște-ți responsabilitățile în conformitate cu aceste proceduri și colectează, folosește și accesează informațiile personale ale clienților numai în conformitate cu politicile de securitate, politicile de confidențialitate și legile de protecție a datelor aplicabile.

4. Critici

O parte din a fi util și sincer este de a răspunde nemulțumirilor: recunoaștem feedback-ul negativ al clienților atunci când apare și facem ceva în acest sens. Ne mândrim că vom răspunde nemulțumirilor clienților noștri, indiferent dacă sunt întrebări, probleme sau critici. Dacă ceva este stricat, repară-l.

5. Ia măsuri

Ori de câte ori simțiți că un client nu este bine servit, nu lăsați momentul să treacă – anunțați pe cineva din companie. Îmbunătățirea continuă a produselor și serviciilor noastre ne preocupă pe toți și suntem mândri că angajații își susțin clienții și iau inițiativă, acționând în momentul în care interesele clienților noștri sunt în joc.

II. Sprijiniți-vă reciproc

Activăm într-un mediu de muncă de susținere, în care angajații au posibilitatea de a-și atinge potențialul maxim. Sperăm că angajații vor face tot posibilul pentru a crea o cultură la locul de muncă, care nu include hărțuirea, intimidarea, părtinirea sau discriminarea ilegală.

1. Egalitate de șanse în ocuparea forței de muncă

La Zarr, locul de muncă se bazează exclusiv pe meritul individual și pe calificările direct legate de competența profesională. Interzicem cu strictețe discriminarea sau hărțuirea ilegală pe motive de rasă, culoare, religie, origine națională, strămoși, stare de sarcină, sex, identitate sau expresie de gen, vârstă, stare civilă, dizabilitate psihică sau fizică, stare medicală, orientare sexuală sau orice alte caracteristici protejate de lege. De asemenea, facem toate eforturile posibile pentru a ne îndeplini obligațiile în temeiul legilor care protejează drepturile persoanelor cu handicap.

2. Hărțuire, discriminare și intimidare

Zarr interzice discriminarea, hărțuirea și intimidarea sub orice formă – verbală, fizică sau vizuală. Dacă credeți că ați fost hărțuit de cineva de la Zarr sau de către un partener sau furnizor Zarr, vă încurajăm să raportați imediat incidentul managerului dvs. Managerii care află despre un astfel de incident trebuie să-l raporteze imediat conducerii, care va cerceta prompt și detaliat orice plângere și va lua măsurile adecvate.

3. Droguri și alcool

Poziția noastră cu privire la consumul de substanțe este simplă: este incompatibilă cu sănătatea și siguranța angajaților noștri și nu o permitem. Consumul de alcool nu este interzis la birourile noastre, dar folosiți o bună judecată și nu beți niciodată într-un mod care să conducă la performanțe afectate sau comportament necorespunzător, punând în pericol siguranța altora. Medicamentele ilegale în birourile noastre sau la evenimentele sponsorizate de noi sau de partenerii noștrii sunt strict interzise. În cazul în care un manager suspectează că performanța la locul de muncă a angajatului, siguranța lui sau a altor persoane la locul de muncă sunt afectate negativ de consumul de alcool și / sau droguri, managerul poate solicita un control de alcool și / sau droguri. O suspiciune rezonabilă se poate baza pe simptome obiective, cum ar fi aspectul, comportamentul sau vorbirea angajatului.

4. Loc de muncă sigur

Ne-am angajat într-un mediu de muncă fără violență și nu vom tolera niciun nivel de violență sau amenințare cu violența la locul de muncă. În niciun caz, nimeni nu trebuie să aducă o armă la muncă. Dacă aflați de o încălcare a acestei politici, trebuie să o raportați imediat managerului dvs. În cazul în care sesizați un posibil act de violență, contactați imediat compania de securitate sau Poliția.

5. Politica pentru animale

Afecțiunea Zarr pentru prietenii noștri canini este o parte integrală a culturii noastre corporative. Ne plac și pisicile, dar suntem o companie pentru câini, așa că, de regulă, simțim pisicile care vizitează birourile noastre că ar fi destul de stresate. Cu toate acestea, înainte de a aduce tovarășul tău canin la birou, te rugăm să te asiguri că primești aprobarea managerului.

 

Zarr aspiră să fie un alt tip de companie. Este imposibil să specificăm fiecare scenariu etic cu care ne-am putea confrunta. În schimb, ne bazăm pe o bună judecată a tuturor pentru a păstra un standard ridicat de integritate pentru noi și compania noastră. Ne așteptăm ca toți angajații să fie ghidați de spiritul acestui cod etic. Uneori, identificarea a ce e corect nu este un lucru ușor. Dacă nu sunteți siguri, nu vă fie frică să puneți întrebări managerului dvs.

Și amintiți-vă … dacă vedeți ceva care nu este tocmai corect – vorbiți!

 

Ultima actualizare 21 august 2019

Suna acum