Blog

Ce este SEO?

SEo 6 Zarr Advertising

Acum că website-ul tău este gata de lansare, nu uita ca trebuie să atragi vizitatori. Poate sistemul de Pey Per Click nu este cel mai potrivit pentru un start-up cu un buget restrâns, dar nici nu ai nevoie, pentru că exista SEO. SEO adică “search engine optimization” reprezintă “optimizarea motorului de căutare”. Este procesul de obținere a traficului de la rezultatele căutării “gratuite”, “organice”, “editoriale” sau “naturale” în motoarele de căutare.

Toate motoarele de căutare importante, cum ar fi Google, Bing și Yahoo, au rezultate de căutare primare, unde paginile web și alte tipuri de conținut, cum ar fi videoclipuri sau listari locale, sunt afișate și clasificate pe baza motorului de căutare considerat cel mai relevant pentru utilizatori. Plata nu este implicată ca în cazul anunțurilor cu căutare plătită.

Ca regulă generală, site-urile care apar mai sus în rezultate vor avea un trafic mai mare și, deci, mai mulţi potenţiali clienţi. Scopul tău este să ajungi la prima pagină și, în mod ideal, pe primul loc, dar dacă acest lucru este fezabil depinde în mare măsură de domeniul de activitate. Dacă te afli în spațiul de telefon mobil sau călătorii, vei lupta cu morile de vânt, cu excepția cazului în care ai un buget considerabil de utilizat. Cu toate acestea, dacă oferi un produs de nișă sau un serviciu într-o zonă geografică definită, ai o șansă destul de bună de a ajunge cel puțin la prima pagină dacă eşti răbdător şi ai un SEO bine pus la punct.

Conținut bogat în cuvinte cheie

Unul dintre instrumentele cheie pe care furnizorii de căutare, cum ar fi Google și Microsoft (Bing) folosesc pentru a determina clasamentul sunt “păianjeni”. Un păianjen este o bucată de software care accesează site-ul web într-o manieră metodică și automată. Ei navighează pe site-ul tău (și pe oricare altul) pentru a identifica copia reală, utilizarea cuvintelor cheie și a frazelor cheie. Aceste date sunt apoi utilizate pentru a determina relevanța site-ului atunci când cineva introduce un cuvânt cheie sau o expresie în Google, Bing sau orice alt motor de căutare.

Având în vedere acest lucru, trebuie să ții cont de obiceiurile de căutare ale publicului tău țintă și să te asiguri că termenii pe care îi pot utiliza pentru a-ți găsi afacerea sunt reflectați în paginile site-ului. De exemplu, dacă oferi servicii de fizioterapie, conținutul site-ului web ar trebui să includă cuvinte sau fraze pe care oamenii le pot căuta, cum ar fi “masajul” sau probleme specifice cum ar fi “dureri de spate”.

După ce ai identificat cuvintele cheie, asigură-te că acestea apar în corpul paginilor site-ului tău, precum și în metadatele paginilor site-ului, acestea sunt datele nevăzute care oferă paianjenilor informații cheie despre site-ul tău. Acest lucru se poate face fie singur, cu puțină cunoaștere a codului HTML și a accesului la server, fie poate fi făcut de către designerul tău web.

Conţinut actualizat periodic

Rata la care motorul de căutare accesează site-ul tău este în parte determinată de frecvența schimbării conținutului paginilor site-ului tău. Având în vedere acest lucru, vă recomandăm să creați o sarcină lunară pentru a schimba textul, imaginile sau pentru a adăuga sau a elimina pagini, pentru a vă asigura că conținutul site-ului este actualizat periodic.

Optimizarea mobilă

În prezent, este esențial ca site-ul tău să fie optimizat pentru dispozitivele mobile. Google a recunoscut deja importanța mobilului ca pe un criteriu de clasificare și întrucât mai mulți oameni consumă conținut prin dispozitivele mobile, devine o prioritate și mai mare pentru a optimiza conținutul.

Optimizarea pentru dispozitive mobile ar putea părea o cheltuială peste care se poate trece în primele zile de la lansarea site-ului, însă este o componentă vitală a unei afaceri competitive, mai ales transmiterea mesajului tău către cel mai mare număr de utilizatori.

Chiar și câteva lucruri simple, cum ar fi atenția la dimensiunea imaginii și îmbunătățirea vitezei site-ului, vor spori foarte mult performanța site-ului tău pe mobil și vor facilita punerea în aplicare a optimizării complete pe mobil în continuare.

Implicarea PR şi influențatori

Se poate îmbunătăți SEO nu numai prin optimizarea la fața locului, ci și prin surse externe (cunoscută sub numele de SEO off-page). O pornire care este mereu în creștere are nevoie de toată acoperirea pe care o poate găsi pentru serviciile și conținutul său. Combinația dintre PR şi influențatori poate fi foarte reușită pentru o strategie SEO îmbunătățită.

Relațiile publice pot ajuta la crearea relațiilor de pornire cu oamenii potriviți din industrie. Combinația de cunoaștere a publicului țintă și de solicitare de ajutor profesional pentru a extinde acoperirea poate crește gradul de cunoaștere a mărcii și interesul pentru afacerea ta.

Mai mult decât atât, marketingul de influență poate fi foarte puternic și poate fi chiar o activitate manuală, găsirea celor mai buni influențatori pentru nișă și dezvoltarea unei conexiuni autentice cu ei. Deoarece influențatorii au un impact mare asupra deciziilor, ei pot fi oamenii potriviți pentru a te ajuta ca afacerea ta să crească. Un startup ar trebui să îl gândeşti ca pe o persoană, nu ca pe o afacere, de aceea este util să punem oamenii în față și conversațiile şă înceapă fie online, fie offline, în timpul evenimentelor și conferințelor.

Concluzia

SEO poate ajuta faza inițială, fază crucială a unei afaceri. În timp ce nu ai nevoie decât de câteva cunoştinţe şi informaţii, rezultatele şi beneficiile câştigate sunt întotdeauna peste aşteptările generale.

Suna acum