Blog

Blogging – Aprofundarea conexiunii cu clientul

Blogging Zarr Advertising

Blogging-ul sau sursa ideală pentru a aprofunda conexiunea cu clientul. Indiferent dacă este vorba despre o afacere mică sau o companie multinațională, Zarr Advertising știe că blogul este o parte integrantă a strategiei de marketing online.

Iată motivele pentru care blogging-ul este important:

  • Redirecţionezi traficul pe website-ul tău
  • Creșterea SEO / SERP
  • Poziționezi brandul ca lider în industrie
  • Dezvolți relații mai bune cu clienții tăi

 

Redirecţionezi traficul pe website-ul tău

Blogul oferă posibilitatea de a crea conținut relevant pentru clienții tăi. Poţi utiliza acest lucru ca o tactică de marketing pentru a readuce traficul pe website-ul tău.

Sfatul Zarr Advertising: Fă ca blog-ul de pe website-ul tău să fie fundația pentru toate platformele tale de social media.

Afacerea ta ar putea fi pe Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn sau oriunde altundeva. Publică link-uri cu vizualuri relevante pentru articolele tale pe social media. Oferă-le urmăritorilor tăi un motiv să navigheze pe website-ul tău.

 

Blogging-ul duce la creșterea SEO / SERP

Blogurile măresc SEO. Conținutul proaspăt este încă o chei pentru a învinge concurenții în pagina cu rezultatele motorului de căutare.

Foloseşte cuvinte cheie în articolele tale de pe blog. Fă o listă a cuvintelor cheie, subiectele și categoriile în care doreşti să găseşti compania ta. Foloseşte aceste cuvinte și expresii atunci când scrii articolele de pe blog.

Fie că acesta este ţelul tău sau nu, blogging-ul regulat despre afacerea, industria, produsul sau stilul de viață al clientului, va crește în mod natural cuvintele cheie de căutare.

Cuvintele cheie și subiectele de pe site-ul tău reprezintă o modalitate semnificativă prin care Google (și alte motoare de căutare) găsesc website-ul tău datorită acestor cuvinte căutate.

Prin blogging poziționezi brandul ca lider în industrie

Articole bine scrise situează compania ta ca lider în industrie. Prin postarea de subiecte care rezonează cu piața şi arată cunoștințele tale, promovezi afacerea, serviciul sau produsul tău.

Dacă eşti un comerciant cu amănuntul, de exemplu, scrie articole de blog despre produsele tale. Clienții tăi te vor cunoaște ca sursă de cunoștințe pentru produsele pe care le doresc.

Dacă eşti în domeniul B2B, postează articole clare, logice, bine cercetate despre serviciile tale. Astfel poţi deveni centrul, locul de referinţă sau trend-setter-ul pentru industria ta.

Practic construieşti încredere. Cu cât poţi să arăți că eşti bine pregătit în domeniu, cu atât va fi mai probabil ca potenţialii tăi consumatori să aibă încredere în tine.

Dezvolți relații mai bune cu clienții tăi

Blogurile oferă o altă sursă pentru a aprofunda conexiunea cu clientul. Prin conectarea directă pe site-ul tău, clienții tăi sunt capabili să cunoască afacerea sau produsul din confortul casei.

În plus, la fel ca și pe alte site-uri sociale, răspunde la comentarii și interacționează cu consumatorii tăi. Dacă au întrebări despre un produs despre care scrii, răspunde-le direct pe site-ul tău. Spre deosebire de multe site-uri sociale, un blog poate fi căutat pe site-ul tău şi de alţi consumatori. Comentariile pe site durează mai mult decât pe un răspuns Twitter sau pe un post de pe Facebook. Alți clienți vor vedea comentariile şi raspunsurile tale prompte şi cu siguranţă vor fi impresionaţi plăcut.

Articole similare


Aplicaţiile-gratuite - Feature-Zarr Advertising

martie 26, 2020

Aplicaţiile gratuite şi „costul” utilizării lor

Aplicaţiile gratuite – Ți-ai pus vreodată întrebarea, care este „costul” utilizării acestora?! În prezent, oamenii dețin în propriile dispozitive numeroase aplicații care ajung să facă parte din viața de zi cu zi și, fără de care, universul lor nu ar mai fi la fel. Este de-a dreptul impresionant tot ceea ce îți oferă aplicațiile gratuite

Publicitatea_in_situatii_de_criza_FeatureImage_Zarr_Advertising

martie 23, 2020

Publicitatea în situații de criză – Cum transformă Coronavirus lumea publicității?

Publicitatea în situații de criză sau cum transformă Coronavirus lumea publicității? Poate cel mai dezbătut subiect în momentul de față, atât în mediul online, cât și în mediul offline, se leagă de Coronavirus (COVID-19). Impactul acestui fenomen este de-a dreptul alarmant! Astfel, este afectată nu doar sănătatea oamenilor, ci și a numeroaselor domenii de activitate,

Suna acum