Blog

Ana Tobor – Primul influencer virtual din România

Ana Tobor -Blog Zarr Advertising

Ana Tobor – Pentru că în ziua de azi Ana are, pe lângă mere, mulţi pixeli şi o groază de followers în Social Media! Este timpul să faci cunoştinţă cu Ana Tobor sau, altfel spus, Ana roboT, primul influencer virtual 100% made in Romania.

Deci, cine este Ana Tobor?

Dacă nu eşti la curent cu ştirile din grupurile de Socialpedia, Ana Tobor este primul avatar generat de computer (CGI)… Cu alte cuvinte vorbim despre o serie de randări sub formă umană. Aceasta a reuşit în ultimele săptămâni să schimbe regulile paradigmei interacţiunilor dintre oameni şi roboţi digitali, în sfera din social media românească.

Ana se recomandă ca fiind designerul şi ownerul brandului de haine MySimplicated, dar şi primul influencer virtual din România. Aceasta are multe talente ascunse pe care promite să le dezvăluie prin intermediul contului ei de Instagram, care a strâns deja aproape 3.200 de followers în doar câteva zile. Follow aici (@ana.tobor) ca să fii la curent cu tot ce face Ana.

Cum a luat naştere fenomenul Ana Tobor?

Totuşi, conceptul a stârnit multe întrebări… Dar pentru cei familiarizaţi cu subiectul, Ana Tobor este surioara mai mică a celebrelor @LilMiquella (@lilmiquella), Laila Blue (@chasing.laila), Imma (@imma.gram) sau Liam Nikuro (@liam_nikuro).

La nivel internaţional, primul influencer digital a apărut acum 4 ani (vezi @LilMiquella). Imaginea acestora, generată CGI, era atât de fidelă cu realitatea, încât iniţial nici nu s-a pus problema că aceste personaje nu ar exista în viaţa reală. Şi, deşi sunt asumaţi din punct de vedere virtual, interacţiunile lor sunt extrem de umane, utilizatorii trăind un fel de multilayered reality. Fiecare are o personalitate puternică în online, spre exemplu noii influenceri din generaţia digitală fac acte de caritate, cântă, pozează alături de vedete, își încurajează fanii să iasă la vot sau intră în campanii cu diferite branduri.

Ce înseamnă Ana Tobor din perspectiva digital marketing?

Deşi este primul, dar probabil nu ultimul influencer digital român, din perspectiva marketingului digital, Ana Tobor promite un comportament fidel influencerilor reali. Companiile iau acest nou fenomen ca pe o provocare, dar mai ales ca pe o oportunitate… Pentru că lucrând cu un virtual influencer beneficiile sunt nenumărate.

Unicitatea este conceptul de bază! Un virtual influencer este ceva atât de rar şi de nonconformist pentru piaţa românească… Încât poate atrage imediat privirile asupra unui brand.

Şi totuşi, a fi uman poate fi un minus pentru brandurile care doresc să promoveze servicii printr-un brand persona. Dacă de-a lungul timpului acesta este implicat într-un scandal, imaginea brandului în sine poate fi afectată. Cu un influencer virtual, riscurile unei imagini pătate sunt minime! Singurele lucruri pe care acesta le poate spune sau face sunt dictate din spate de către o întreagă echipă care gestionează atent imaginea pe care o afişează.

A fi influencer digital se traduce prin no more sleep breaks. Aşadar, your brand can promote hardy-hardy 24/24, diminuând costurile prin implicarea unui factor uman real, care implicit are şi nevoi reale. Aşa că flex like a boss! Ca brand nu trebuie să-ți mai faci griji pentru că shootingul nu a ieşit exact cum ţi-ai dorit. Colaborările cu staruri virtuale sunt mai flexibile, mai ieftine și cu rezultate adaptabile în funcţie de dorinţele tale.

Mai durează până testăm apa cu degetul ca să ne dăm seama ce gust are. Între timp, trage cu ochiul la parteneriatele dintre influencerii virtuali şi marile branduri ca Renault, Balenciaga, Dior sau Coach.

They always said the robots would take our jobs one day. Iată că ne apropiem cu paşi repezi!

Articole similare


Aplicaţiile-gratuite - Feature-Zarr Advertising

martie 26, 2020

Aplicaţiile gratuite şi „costul” utilizării lor

Aplicaţiile gratuite – Ți-ai pus vreodată întrebarea, care este „costul” utilizării acestora?! În prezent, oamenii dețin în propriile dispozitive numeroase aplicații care ajung să facă parte din viața de zi cu zi și, fără de care, universul lor nu ar mai fi la fel. Este de-a dreptul impresionant tot ceea ce îți oferă aplicațiile gratuite

Publicitatea_in_situatii_de_criza_FeatureImage_Zarr_Advertising

martie 23, 2020

Publicitatea în situații de criză – Cum transformă Coronavirus lumea publicității?

Publicitatea în situații de criză sau cum transformă Coronavirus lumea publicității? Poate cel mai dezbătut subiect în momentul de față, atât în mediul online, cât și în mediul offline, se leagă de Coronavirus (COVID-19). Impactul acestui fenomen este de-a dreptul alarmant! Astfel, este afectată nu doar sănătatea oamenilor, ci și a numeroaselor domenii de activitate,

Suna acum