Blog

Ambasadorul de brand – Noua voce și imagine a ceea ce reprezintă companiile de astăzi

Ambasadorul de Brand - Zarr Advertising

Brian Niculae

Ambasadorul de brand, pentru că din ce în ce mai des vedem în România o creștere a asocierilor dintre persoanele publice recunoscute pe plan național și internațional, și diferite branduri! O astfel de strategie de marketing se află într-o continuă expansiune și, după cum se și poate vedea, se bucură de un succes incontestabil.

Pentru a crește și mai mult notorietatea și pentru a stârni și mai mult interesul consumatorilor, brandul optează pentru asocierea imaginii sale cu o personalitate bine cunoscută, având astfel loc un schimb de notorietate. Prin această colaborare, brandul ajunge să obțină ceea ce-și dorește, iar persoana în cauză devine ambasador de brand. Prin această recunoaștere, ambasadorul de brand devine vocea și imaginea a ceea ce reprezintă.

Ambasadorul de brand şi puterea exemplului sau altfel spus, pe „urmele celor mai buni”

Un brand puternic își va asocia întotdeauna imaginea cu o personalitate pe măsură, care împărtășește aceleași valori și pune preț pe lucrurile esențiale unei vieți armonioase. Așadar, decizia nu este una tocmai ușoară.

Doar dintr-o mică privire putem observa pe teritoriul României numeroși ambasadori de brand. Pentru început, îi avem la Mercedes-Benz România pe Andreea Esca, Andi Moisescu, Camelia Potec, Cătălin Ștefănescu și Simona Halep. Care a fost premisa de la care a plecat marele brand? Puterea exemplului. Pentru a deveni cel mai bun trebuie să mergi pe „urmele celor mai buni”, iar aici intervin ambasadorii de brand. Aceștia se bucură de o recunoaștere atât națională, cât și internațională, iar poveștile lor inspiră tinerele generații. Așadar, se creează o legătură între brand și ambasadori, unde cu toții vor să inspire şi să fie un exemplu pentru cei din jur.

Simona Halep – Simbolul frumuseții, al curajului și al reușitei

Însă Simona Halep este, de asemenea, noul ambasador al brandului Avon în România. Simona Halep este o personalitate extrem de apreciată de milioane de români și reprezintă un simbol al frumuseții, al curajului și al reușitei. Aceste valori stau și la baza brandului Avon. Prin urmare, colaborarea este un adevărat succes. Notorietatea pe care a adus-o Simona Halep brandului este cu mult peste așteptări.

Gheorghe Hagi – Ambiția de a fi cel mai bun

O altă personalitate emblematică este Gheorghe Hagi, care este ambasador de brand pentru marca de automobile BMW, iar această colaborare durează de peste câțiva ani. Și în acest caz, valorile pe care le inspiră brandul și ambasadorul de brand sunt aceleași, și anume: „ambiția de a fi cel mai bun”.

Delia Matache – Imaginea unei femei puternice și independente

Un alt exemplu este Delia Matache, ambasadorul brandului Teilor. Ce și-a dorit brandul prin această colaborare? Să arate că și bijuteriile Teilor sunt asemenea brand ambasadorului, și anume: surprinzătoare, unicate și de o frumusețe aparte. Însă brandul Teilor nu inspiră doar atât, ci și conturează prin mesajele publicitare imaginea unei femei puternice și independente, adică ceea ce-și dorește el pentru populația feminină să fie.

Brandul UNTOLD însuşi ambasadorul de brand al turismului românesc

Însă surpriza vine din partea UNTOLD, care a devenit în urmă cu câțiva ani primul brand ambasador al turismului românesc. Această titulatură vine în urma tuturor eforturilor depuse pentru a promova România prin intermediul festivalului. Lucru care nu a fost deloc ușor, însă care, cu siguranță, a dus la creșterea recunoașterii țării și tuturor locurilor minunate pe care le deținem. 

Așadar, trebuie să recunoaștem! Toate aceste colaborări din branduri și ambasadorii de brand au farmecul lor și, cu siguranță, atrag privirile consumatorilor. Se stârnește interesul, se atrag priviri și se schimbă cursul deciziilor de achiziționare.

Articole similare


Comunicarea pe timp de criză

mai 28, 2020

Comunicarea pe timp de criză – De ce trebuie să continui chiar şi în aceste vremuri?

Comunicarea pe timp de criză – De ce trebuie să continui chiar şi în aceste vremuri? Până acum trei luni, doar în cărțile oamenilor de marketing și PR puteai găsi diverse scenarii în ceea ce privește o situație de criză și cum poate fi ea prevenită sau depășită. Și, poate chiar și atunci, nimic nu

#stămacasă

mai 25, 2020

#stămacasă şi viziunea artiştilor în reinterpretarea marilor oraşe

#stămacasă, probabil cea mai auzită frază din această perioadă! Odată cu izbucnirea pandemiei, libertatea de mișcare a fost restricționată aşa cum nu am fi crezut-o posibilă. Populația a fost nevoită să respecte noile reglementări, iar distanțarea socială a fost una dintre cele mai promovate dintre acestea. Cum numărul cazurilor active de Covid-19 a crescut semnificativ

Suna acum