Below The Line Services

generic-img

Comunicare directa si interactiune face to face

In aceasta categorie intra:

  • Direct mailing, distribuire materiale publicitare
  • Promotii, samplinguri
  • Materiale promotionale
  • Evenimente
  • Targuri si expozitii

Aceasta forma de promovare nu se limiteaza la cele enumerate mai sus. O campanie Below The Line presupune multa implicare, creativitate si cunoaste rezultate imediate.

Fidelizarea consumatorului prin interacţiunea directa si permanenta asigura un succes garantat asupra investitiei in promovare.

Tehnicile Below The Line asigura notorietate brandului accentuand in acelasi timp calitatile produsului.

Astazi,  tehnica ATL este folosita pentru efectul de branding, iar tehnica BTL pentru a genera loialitate si a creste vanzarile.

Advertising-ul de tip BTL cuprinde canalele ce comunicare ”neconventionale” care se adresează unui public tinta de nisa. Sunt activitati inedite de promovare care dau dovada de foarte multă creativitate.

Printre cele mai cunoscute activitati de acest gen se afla organizari de diferite evenimente, promovare face-to-face si multe altele.

Multi specialisti corelează ATL-ul cu notiunea de publicitate(advertising) și considera BTL-ul relatii publice.

Pe plan international una dintre cele mai cunoscute actiuni de tip BTL a fost organizata de T-Mobile in 2009. Acestia au regizat un flash-mob in gara din Liverpool Street din Londra in care au fost implicate 350 de persoane. Campania derulata sub sloganul ”Life’s for Sharing” are in momentul de fata peste 33 de milioane de vizualizari pe YouTube si a fost un real succes.

Obtine un pret

Suna Acum
Directii