De ce este important Brandingul?

Scoate capul din multime!

Brandingul este unul din cele mai importante aspecte al oricarei afaceri – mica, mare, de retail, B2B. O strategie de branding eficienta iti ofera un mare avantaj pe o piata competitiva in continua crestere. Dar ce inseamna mai exact “brandingul”? Cum afecteaza o afacere noua ca a ta? Pe scurt, brandul tau este promisiunea ta facuta clientilor. Le arata ce asteptari ar trebui sa aiba privind produsele si serviciile tale si diferentiaza oferta ta de cea a competitiei. Brandul tau este o derivare a ceea ce esti, ceea ce vrei sa devii si cum te percepe lumea.

  • ­Produsul tau se adreseaza unui numar mare sau mic de persoane?
  • ­­Esti un rebel inovator in industria in care activezi?
  • ­Esti un strateg conservator ce calculeaza fiecare unghi?

Nu poti fi ambele si nu poti fi orice pentru oricine. Cine esti ar trebui sa fie bazat intr-o buna masura pe cine vor si au nevoie clientii tai sa fii. Fundatia brandului tau este logo-ul. Website-ul, flota, reclamele, ambalajele si obiectele promotionale – toate ar trebui sa iti integreze logo-ul.

Obtine un pret

Procesul de design Logo

Strategia noastra complexa asigura un rezultat perfect adaptat afacerii tale.

Briefing Creativ

Un briefing creativ este un document gandit pentru consultarea dintre client si designer. In cazul nostru, este un set de aproximativ 20 de intrebari. Cu cat raspunsurile sunt mai detaliate, cu atat putem comunica mai usor pe baza conceptelor de design. Prin urmare, incurajam clientii sa nu se grabeasca in gasirea raspunsurilor.

Intrebarile sunt in mare parte legate de afacere in sine, de produsele sau serviciile oferite, dar si despre clienti, despre brandul actual si bineinteles, despre aspiratiile companiei.

Documentatie

Ne uitam la business-ul existent (asta daca nu este un start-up) si incercam sa descoperim unde se afla la momentul de fata imaginea companiei. Lucrand cu firme din foarte multe domenii, documentarea este imperativa pentru a ne familiariza cu o afacere noua.

Analiza competitorilor este un factor important in procesul de documentare. Acestia vor fi etalonul principal in jurul caruia vom stabili care sunt avantajele de care trebuie sa profitam si lucrurile omise de acestia.

SEO 2 Zarr Advertising

Designul

Orice design de logo incepe cu o schita si un brainstorming intre designeri. Procesul acesta nu are loc in prezenta clientului. Se cauta fontul potrivit, proportia, culorile, echilibrul, dupa care se printeaza zeci, daca nu sute de mostre pentru o noua sesiune de consultare.

Procesul de design ajunge in final la selectarea celor mai reusite rezultate. Niciodata nu pierdem timpul pentru crearea a zeci de variante, ci il condensam in a gasi maxim doua pe care le consideram cat mai apropiate briefului creativ.

Design Grafic Zarr Advertising

Prezentarea

Vom prezenta cum arata logo-ul pe diferite fundaluri si amplasat pe diferite obiecte. De cele mai multe ori prezentam simulari cu autoturisme, uniforme, panouri publicitare, carti de vizita sau alte suporturi. Acestea ajuta clientul sa vizualizeze logo-ul in “lumea reala”, nu doar centrat pe o pagina A4.

Logo-ul este prezentat in forma tiparita pe hartie, deoarece culorile difera de la un monitor la altul si pot aparea surprize. Pachetul este apoi predat in format PDF, putand fi deschis si prelucrat in format vectorial de orice alt designer in viitor.

Branding 5 Zarr Advertising

Feedback

Sfatuim clientii sa pastreze conceptele initiale timp de cateva zile, poate si o saptamana, chiar daca primele impresii valoreaza cel mai mult. Sa le lipeasca la intamplare undeva in birou sau acasa si sa lase ochiul sa fie atras de ele involuntar, cum ar face orice potential client cand intampina un brand.

Daca exista opinii mixte din partea prietenilor apropiati sau angajatilor, toate trebuie considerate valide si ne ofera o directie in vederea imbunatatirii logo-ului.

Suna Acum
Directii