Blog

Cele cinci tipuri de website-uri potrivite pentru o afacere!

Atunci când vrei să dai startul afacerii tale online, cel mai important este website-ul tău. Unul dintre aspectele cheie, este tipul de website, acesta trebuie să sprijine foarte bine afacerea ta şi serviciile oferite. Încercarea de a realiza prea multe cu site-ul tău poate provoca confuzie pentru utilizatori, deci cel mai bine este să alegi un scop pe care să concentrezi site-ul.

Dar care sunt diferitele tipuri de site-uri de afaceri?

  1. Website-ul de comerț electronic

Scopul site-ului e-commerce este de a vinde produse. Poți avea site-uri de comerț electronic precum Amazon care vinde o mare varietate de produse sau puteți avea site-uri precum Woo Audio WA-234 MONO, care este un site care vinde doar un singur produs:

Scopul principal al acestui site este de a determina un vizitator să cumpere. Totul pe această pagină, indiferent dacă este vorba despre o pagină de produs sau un catalog virtual sau o pagină de colecție, ar trebui să îi determine pe vizitatori să achiziționeze cel putin un produs de pe website-ul tău.

  1. Website-ul de branding

De obicei, pe site-urile de branding vei găsi informații despre companie, produs și / sau serviciu. Obiectivul este de a familiariza utilizatorul cu marca și de a promova recunoașterea numelui. Un exemplu foarte bun al acestui lucru este site-ul Pepsi Crystal Pepsi:

Acest website este destinat promovării unui produs mai vechi, care a fost popular în anii 1990 și a fost recent relansat. Acest site pune accentul pe nostalgie, reproducând tendințele de design web de la mijlocul anilor ’90. Acesta a fost cel mai bun mod prin care Pepsi ar fi putut brandui relansarea acestui produs.

  1. Website-ul de generare clienţi

Scopul site-ului de generare de cienţi este, ai ghicit, să atragă noi potenţiali clienţi. Acest lucru este minunat când doreşi să aduci un vizitator într-un canal de vânzări sau doreşti să dezvolți o relație mai strânsă cu vizitatorii tăi. Un exmplu bun este Woodco Holdings, are un site creat strict pentru generarea de potenţiali clienţi:

Acesta este adesea modul în care companiile utilizează paginile destinate generării de noi clienţi, ca o entitate complet separată de site-ul propriu. Acest lucru oferă posibilitatea de concentrare asupra formularului pe care utilizatorii trebuie să îl completeze, fără a le distrage atenţia cu alte zone ale site-ului.

  1. Website-ul editorial

Website-urile editoriale sunt similare cu site-urile de știri sau blogurile – acestea depind adesea de reclame și de conținut sponsorizat pentru a genera venituri. Cariera Fata Daily este un exemplu de acest tip de site:

Acest site încorporează reclame în bara laterală a conținutului blogului, alternând cu conținutul real al site-ului. Aceasta oferă oportunitatea de a maximiza venitul publicitar.

  1. Website-ul suport

Acest tip de website este adesea folosit pentru companiile mai mari de tehnologie pentru a sprijini hardware-ul, software-ul sau serviciile pe care le oferă. Site-ul de suport al companiei Apple este un exemplu excelent în acest sens:

Aceste site-uri pot furniza adesea răspunsuri la întrebări frecvente, modalități de a contacta departamentul de asistență, software-ul nou sau diferite forumuri pe acelaşi subiect.

Acum, că am trecut peste cele cinci tipuri de website-uri ce pot fi create, va trebui să te întrebi care este scopul principal al site-ului tău. Acest lucru te va ajuta să alegi cel mai bun tip de website de care ai nevoie pentru afacerea ta.

Suna Acum
Directii