Blog

Importanta unui blog pentru afacerea ta

Social Media 2 Zarr Advertising

Indiferent dacă este vorba despre o afacere mică sau o companie multinațională, blogging-ul este o parte integrantă a strategiei de marketing online.

Iată motivele pentru care un blog este important:

  • Redirecţionezi traficul pe website-ul tău
  • Creșterea SEO / SERP
  • Poziționezi brandul ca lider în industrie
  • Dezvolți relații mai bune cu clienții tăi

Redirecţionezi traficul pe website-ul tău

Blogul oferă posibilitatea de a crea conținut relevant pentru clienții tăi. Poţi utiliza acest lucru ca o tactică de marketing pentru a readuce traficul pe website-ul tău.

Fă ca blog-ul de pe website-ul tău să fie fundația pentru toate platformele tale de social media.

Afacerea ta ar putea fi pe Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn sau oriunde altundeva. Publică link-uri cu vizualuri relevante pentru articolele tale pe social media. Oferă-le urmăritorilor tăi un motiv să navigheze pe website-ul tău.

 

Creșterea SEO / SERP:

Blogurile măresc SEO. Conținutul proaspăt este încă o chei pentru a învinge concurenții în pagina cu rezultatele motorului de căutare.

Foloseşte cuvinte cheie în articolele tale de pe blog. Fă o listă a cuvintelor cheie, subiectele și categoriile în care doreşti să găseşti compania ta. Foloseşte aceste cuvinte și expresii atunci când scrii articolele de pe blog.

Fie că acesta este ţelul tău sau nu, blogging-ul regulat despre afacerea, industria, produsul sau stilul de viață al clientului, va crește în mod natural cuvintele cheie de căutare.

Cuvintele cheie și subiectele de pe site-ul tău reprezintă o modalitate semnificativă prin care Google (și alte motoare de căutare) găsesc website-ul tău datorită acestor cuvinte căutate.

Poziționezi brandul ca lider în industrie:

Articole bine scrise situează compania ta ca lider în industrie. Prin postarea de subiecte care rezonează cu piața şi arată cunoștințele tale, promovezi afacerea, serviciul sau produsul tău.

Dacă eşti un comerciant cu amănuntul, de exemplu, scrie articole de blog despre produsele tale. Clienții tăi te vor cunoaște ca sursă de cunoștințe pentru produsele pe care le doresc.

Dacă eşti în domeniul B2B, postează articole clare, logice, bine cercetate despre serviciile tale. Astfel poţi deveni centrul, locul de referinţă sau trend-setter-ul pentru industria ta.

Practic construieşti încredere. Cu cât poţi să arăți că eşti bine pregătit în domeniu, cu atât va fi mai probabil ca potenţialii tăi consumatori să aibă încredere în tine.

Dezvolți relații mai bune cu clienții tăi:

Blogurile oferă o altă sursă pentru a aprofunda conexiunea cu clientul. Prin conectarea directă pe site-ul tău, clienții tăi sunt capabili să cunoască afacerea sau produsul din confortul casei.

În plus, la fel ca și pe alte site-uri sociale, răspunde la comentarii și interacționează cu consumatorii tăi. Dacă au întrebări despre un produs despre care scrii, răspunde-le direct pe site-ul tău. Spre deosebire de multe site-uri sociale, un blog poate fi căutat pe site-ul tău şi de alţi consumatori. Comentariile pe site durează mai mult decât pe un răspuns Twitter sau pe un post de pe Facebook. Alți clienți vor vedea comentariile şi raspunsurile tale prompte şi cu siguranţă vor fi impresionaţi plăcut.

Suna Acum
Directii